Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

- Nu ska jag skriva.... -

Av Elin Nilsson - 25 januari 2009 14:16





Helgen


                     




I Fredags kom Leif & Yvonne hit , vi käkade middag å Firade "Leffe" som hade födelesedag. Dom hade kört Österlen runt. Det är nästan roligare än att ge presenter ;)


Det har blivit något av en tradionell sak i familjerna Dahlgren/Nilsson

När mamma fylla år va vi i Blekinge & på de hållet. När Far fylla år var vi i Malmö & Runt lid "överallles" på det hållet. Jag kommer inte ihåg alla ställe vi var på men iaf, de är bättre att uppleva lid saker än att få saker man aldrig kommer använda ;) (Enligt mej...)


Veckan som gått har varit ok ! Jag som skrev i tidigare inlägg att jag inte skulle blogga om det inte hänt något speciellt, men nu gör jag det iallafall.

:)


Kanska ska nämna att Tomelillas möbelaffär blev rånad i Torsdags 13:10

(EM möbler) tre beväpnade personer kom instormande i affären. Det ska tydligen ha befunnit sej en kund i butiken oxå. det sprutades pepparsprey emot personal & rånarna fick med sej en liten del pengar. Inga större summor.


Men ändå??!


Får det gå till såhär ?

Mitt på ljusa dagen.

Är det klokt?


Jag & Morsan var som vanligt & handlade i torsdags. Hittade nya "prassel byxor") Typ det enda jag går i nu för tiden. :)




Nu ska jag se Heart Break Hotell


Med Miss Bergström i spetsen ;)


Elwis , Älskar denna vovven. Trodde aldrig att ett djur kunde betyda så mycket som en hund. / lot`s of Loove <3

 
 
Maria

Maria

25 januari 2009 21:05

Hehe den filmen är sååå rolig!!! Man skrattar så man gråter ju :)

http://web.comhem.se/svenssonkullberg

 
Johanna =)

Johanna =)

31 januari 2009 08:56

Heeeeej =P
Gud va roligt att ni kör runt så där på fördelsedagar! Så kommer man ju ut och ser jättemycke! Sånt är kul!
Heartbreak Hotel är ju så himla bra!! Jag älskar den filmen!! Kan se den ett par gånger om dagen *hehe* Och de kan jag med Mamma Mia också!! Shit va den är bra!! Har Du sett den?? Om inte så: SE DEN! *skrattar*
Nu ska jag flumma runder här i blogg världen lite... KENZA är min favoritblogg Hihi...
Trevlig helg Gumman!
Pussss

http://johannabendroth.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Nilsson - 18 januari 2009 00:00

              SÖNDAG                   Jaha, då var det söndag igen. Den dagen då man funderar på varför man inte gjorde något kvällen innan.   varför ?   Idag har jag varit & handlat på konsum..(intressant?..) är väl något av alla dom vardagliga s...

Av Elin Nilsson - 17 januari 2009 18:35

            Då har jag efter många om och men också skaffat mig en blogg...   Får se hur länge jag kommer ha den kvar ;)  HAHA...(ASG*)   Idag har jag suttit inne i värmen med duntäcket, Filtar & Kaffe ( aaah..,kaffe livets dryck...) Känner mig lite ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards