Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Elin Nilsson - 17 januari 2009 18:35






 


Då har jag efter många om och men också skaffat mig en blogg...


Får se hur länge jag kommer ha den kvar ;)  HAHA...(ASG*)


Idag har jag suttit inne i värmen med duntäcket, Filtar & Kaffe ( aaah..,kaffe livets dryck...) Känner mig lite risig faktiskt....


Elwis är lite mer än 10 månader nu. Kan inte fatta att jag snart haft denna hund vid min sida i ett år. Det har gått jätte fort...

En lätt hund att ha med att göra (om man bortseer från Elwis tonårs revolt..) :/ Där har varit en del motgångar. Men jag har aldrig någonstin ångrat mig...


Här ser ni honom ;) Fast för någon månad sedan


Jag har fått massa bra tips ifrån Maria som är ägare till Dalton

(Elwis brossa..) Tackar jäätte mycket för de, ni är guld värda ! Har man

funderingar kan man alltid fråga er ! :)


Skulle vilja åka inom till Malmö & kolla på hemmabiosystem.

Ändrar lite grejor på mitt "Flickrum" hehe* Ska ju bo hemma ett bra tag till. Då vill man ju förändra lite.


hehe* här är en bild        (lite önsketänkande....)

   Elwis 10 Månader  


Nu ska Jag & min älskade hund ta en kvällspromenad

sen blir det Tv & kanske film. ;)


Nice Evening / Tass Tass <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards